Sonntag, 18. September 2016

Fall Leaves / Herbstblätter - Stampin`Royalty # 346 , The Paper Players 313

Hello Dear Readers ! Now I am ready for fall. I need some rain and cold weather so I have time to craft again ! The weather is to good to stay inside :(. But I made this card ( and more of the same ) for an upcoming birthday - the sentiment is in Danish and says: Invitation. I used the stampset Vintage Leaves - I want fall ...

Hallo Liebe Leser ! Ich bin bereit für den Herbst. Ich brauche etwas Regen und kaltes Wetter , damit ich endlich wieder Zeit zum Basteln habe. Leider ist das Wetter zu gut, um drinnen zu bleiben :(. Aber diese Karte habe ich dennoch geschafft ( gleich mehrere davon) für einen Geburtstag - der Spruch ist in Dänisch und heißt: Einladung. Ich habe das Stempelset Vintage Leaves verwendet.

And I play along here/ Und hier mache ich mit:

Wear Our Badge



Greetings/LG