Sonntag, 22. Mai 2016

I love gifts

Hello Dear Reader ! I love to give gifts and to get gifts. Here I want to show you a sweet little basket. I made it after the tutorial HERE. I had chocolade and tea in there.
And the other thing is a gift for me. I got the stampset with the sentiment and stars ( Panduro Hobby) from my cousin as a gift and made a bookmark for myself with magnets in it. The tutorial was HERE.




Hallo Liebe Leser! Ich liebe es, Geschenke zu verschenken und zu bekommen. Hier möchte ich Euch eine süsse kleine Tasche zeigen. Die Anleitung dafür gab es HIER. Ich habe damit Schokolade und Tee verschenkt.
Und das andere ist ein Geschenk an mich. Ich habe dieses Stempelset von Panduro Hobby von meiner Cousine geschenkt bekommen und habe damit meinen ersten Magnetlesezeichen verschönert. Die Anleitung für das Lesezeichen gab es HIER.












Greetings/ LG