Montag, 16. Mai 2016

Fathersdaycard - The Male Room # 35 , SUO # 148

Hello Dear Reader! Here is my fathersdaycard. My father got it after fathersday, because we had my son`s confirmation. And therefore I didn`t make it before now - I was busy with my son`s decoration and thank you cards and so on. The card has a moving part : The airplane moves around :). I used the stampsets Sky is the Limit and Guy Greetings and the dsp Going Places.The Male Room`s theme is Transport, and SUO wants to see dsp that we are sad to see retire ( I would love to keep this for the guyscards).  All Stampin `Up.

Hallo Liebe Leser! Hier ist meine Vatertagskarte. Mein Vater hat sie jetzt erst bekommen, da wir den Vatertag wegen der Konfirmation meines Sohnes etwas verschoben haben. Und deshalb habe ich sie auch erst jetzt gewerkelt, denn vorher waren ja Deco und Dankeskarten wichtiger. Es ist eine Kullerkarte : Der Flieger dreht sich :). Ich habe die Stempelsets Hoch Hinaus und Für Ganze Kerle verwendet, und das DSP Weite Welt. The Male Room wollte Transportmittel sehen und SUO wollte DSP sehen, das es bald nicht mehr zu kaufen gibt und das wir vermissen werden ( ich würde dieses gerne weiterhin kaufen können, da es super für Männerkarten ist). Alles von Stampin `Up.







And here are the challenges/ Und hier sind die Challenges:





Greetings/ LG