Sonntag, 8. Mai 2016

Birthdaycard - Match The Sketch No. 123 , danipeuss Kartenchallenge

Hello Dear Reader ! One more in the same style as HERE . This time I tried the sketch from Match The Sketch for this dsp ( Birthday Bouquet). I also again used the silver metallic tread and the doilie and the same colours. The sentiment is from Sky Is The Limit. I got this set for male cards, but see : I can use it for female cards too. All Stampin `Up.

Hallo Liebe Leser! Eine Karte mehr in gleichem Stil wie DIESE . Dieses Mal habe ich den SKetch von Match The Sketch . Ich habe wieder das DSP Geburtstagsstrauss und das Garn in Metallic-Flair in Silber und das Papierspitzendeckchen. Auch die gleichen Farben kamen wieder zum Einsatz. Der Spruch ist vom Set Hoch Hinaus. Eigentlich habe ich das Set nur für Männerkarten genommen, aber siehe da: Ich kann es auch für Damen verwenden. Alles von Stampin `Up.







And I want to show it here: / Und hier möchte ich es zeigen:




Greetings/ LG