Montag, 8. Februar 2016

A Heart for a dear friend - Fab Friday # 80, The Friday Mashup! # 242, In(k)spire Me # 235

Hello Dear Reader ! I want to send this card to a dear friend, who is having a hard time right now. I want to send a bit love and strengh to her on Valentine`s Day. I took the colours from Fab Friday and my new Bloomin`Heart Thinlits Dies , which I have made a few cards with over the past days. In(k)spire Me wants to see cards for Valentine`s Day and The Friday Mashup too. All Stampin `Up.


Hallo Liebe Leser ! Ich möchte diese Karte an eine liebe Freundin schicken, die es gerade sehr schwer hat. Ich möchte ihr zum Valentinstag etwas Liebe und Kraft schicken. Ich habe die Farben von Fab Friday verwendet und meine neuen Bloomin`Hearts Thinlits Dies, mit denen ich jetzt schon einige Karten gestaltet habe. In(k)spire Me und Friday Mashup möchten Karten zum Valentinstag sehen. Alles von Stampin `Up.



And here are the challenges/ Und hier sind die Challenges: 






Greetings/ LG