Sonntag, 22. November 2015

Happy Birthday with a curve/ Happy Birthday mit einer Kurve - ColourQ # 317, Addicted to Stamps and More - # 171 Anythings Goes, Fusion : Warm Welcome

Hello Dear Reader ! 
Two Birthdays and I made these two birthdaycards. I show them both,  because I couldn`t decide which one to blog about. I used the colours from Colour Q and the sketch from Fusion, and Addicted to Stamps and More said: Anything goes. The flowers is from the retired set Strippled Blossom - it is so beautiful! Some pearls, some ribbon and I love how they both turned out.
All Stampin`Up.

Hallo Liebe Leser! Zwei Geburtstage und ich habe diese zwei Geburstagskarten gemacht. Ich zeige beide, denn ich konnte mich nicht zwischen ihnen entscheiden. Ich habe die Farben von Colour Q verwendet und den Sketch von Fusion, und Addicted to Stamps and More sagt: Anything goes. Die Blumen sind von dem Set Strippled Blossom ( ausser Handel) - sie sind so schön! Einige Perlen, etwas Band und ich finde sie beide gelungen.
Alles von Stampin`Up.






And I want to play along here/ Und hier möchte ich mitspielen:


Addicted to Stamps and More!



A warm welcome to my newest reader Christine ! I´m happy that you like what you found here and want to see more.
Ein herzliches Willkommen an meine neue Leserin Christine! Ich freue mich, dass Dir die Werke hier gefallen und Du mehr sehen möchtest.



Greetings /LG