Montag, 16. November 2015

Candywinner/ Candygewinner !



Hello Dear Reader ! Sorry , that it took a while, before you got the results of my candy - I waited for a letter from USA to arrive. But now I'm happy that I found out 
how Random.org worked and even more
 happy to tell you , who is the winner :


Hallo Liebe Leser ! Entschuldigung, dass es eine Weile gedauert hat, bis ich die Gewinner verkünden konnte- ich habe noch auf eine Karte aus den USA gewartet. Aber jetzt:  Ich freue mich , dass ich
 rausgefunden habe, wie Random.org
 funktioniert und ich freue mich noch mehr darauf,
 Euch den Gewinner zu verkünden :


List Randomizer

There were 7 items in your list. Here they are in random order:
  1. Flo
  2. Marlis
  3. Iris
  4. Inger
  5. Linnea
  6. Svenja
  7. Maria
Timestamp: 2015-11-16 20:24:44 UTC, IP: 94.134.253.232



These are the results : Flo get's the first price 
                                    Marlis get`s the second price 
                                    Iris get`s the third price

Hier sind die Resultate: Flo kriegt den ersten Preis
                                       Marlis kriegt den zweiten Preis
                                       Iris kriegt den dritten Preis


Pleace contact me ! Bitte meldet Euch bei mir !

Congratulations !!! Herzlichen Glückwunsch !!!



Greetings / LG