Mittwoch, 7. Oktober 2015

Thanksgivingsinspired II / Erntedankinspiriert II - Fab Friday 74

Hello Dear Reader ! Here is the third card I made for the Thanksgiving event at our church.They wanted to sell things to get money for a project against hunger in Malawi. Later I will show you the box, I made to carry these cards. I used the sketch from Fab Friday and the Farmer`s Market Designer Series Paper. The cardstock`s colour is Old Olive. The sentiment is made with the Alphabet Rotary Stamp - it is in Danish and says"congratulations" ( it needed to be something they wanted to use).

Hallo Liebe Leser! Hier ist die dritte Karte, die ich für den Erntedankgottesdienst mit anschliessender Auktion zu Gunsten Hungernder in Malawi gemacht habe. Später zeige ich noch die dazugehörige Box, in der die 3 waren. Ich habe den Sketch von Fab Friday und das Designerpapier Bauernmarkt verwendet. Das Cardstock ist in Olivgrün. Der Spruch ist in Dänisch und bedeutet " Glückwunsch" ( ich dachte mir, so kann Derjenige, der es bekommt, für alles mögliche verwenden).

And here is the challenge/ Und die Challenge ist hier:




                                                                  Greetings/LG