Mittwoch, 28. Oktober 2015

Guestdesigner At The Male Room Oktoberchallenge # 22 - Stash



Hello Dear Reader ! Yes ! One more time I am a guestdesigner at The Male Room - it`s like a dream came true . This time I tried a new technique, where you only cut out the upper half of the word with the framelit and let the other half stay on the paper. But it didn`t look good with the word happy , so I cut out the rest under the baseline with a cutterknife , but let the word stay on the paper. Gives a nice framed look. And I put it on the green grass from the Adventures Bound Designer Series Paper Stack - love the colours in this - with two eyelets. I used the colours Early Espresso and Mossy Meadow and the sentiment from the set Age Awareness is heatembossed in Silver ( more hardware ). All Stampin `Up exept from the eyelets.





Hallo Liebe Leser ! Ja ! Ich darf nochmal Gastdesignerin bei The Male Room sein - ein Traum wird war. Dieses Mal habe ich eine neue Technik ausprobiert, wo man ein Wort mit dem Framelit nicht ganz ausschneidet, sondern den unteren Teil am Papier lässt. Das sah leider nicht so gut aus mit dem Wort Happy, deshalb habe ich mit dem Cuttermesser auch unter "der Linie" etwas ausgeschnitten. Es ist ein schöner, eingerahmter Effekt. Ich habe es dann auf das Grass vom Designerpapier im Block Auf Ins Abenteuer geklebt - Ich finde die Farben so toll - mit zwei Eyelets befestigt. Ich habe die Farben Espresso und Waldmoos verwendet und der Spruch ist in SIlber embosst ( noch mehr Hardware) . Alles von Stampin `Up ausser die Eyelets.




Now it is your turn to show us your wonderful ideas ! I can`t wait to see them !

Nun seid Ihr an der Reihe, uns Eure schönen Werke zu diesem Thema zu zeigen! 
Ich freue mich drauf !






Greetings/ LG