Sonntag, 11. Oktober 2015

Christmascard with Northern Light - Match The Sketch 093, The Friday Mashup#229

Hello Dear Reader ! I have seen the most wonderful pics with northern lights on from Finnland recently on Facebook and they inspired me to make this card. On YouTube a nice lady called Melissa Banburry showed me how to sponge them on a card. So I used the sketch from MTS and the following colours from TFM: Delightful Dijon, Hello Honey and Night of Navy . With Whisper White and Bling Bling and sparkle and the stampsets Warmth & Wonder and Cozy Christmas I am pleased how it turned out. A bit of masking is also used on the card. And I used my new embossingfolder Softly Falling for the first time - gives a nice background!

Hallo Liebe Leser! Ich habe in der letzten Zeit so schöne Photos von den Nordischen Lichtern in Finnland gesehen und wurde davon zu dieser Karte inspiriert. Auf YouTube hat mir eine nette Dame namens Melissa Banburry gezeigt, wie es geht, sie auf eine Karte zu zaubern. Ich habe den Sketch von MTS verwendet und diese Farben von TFM: Ockerbraun, Honiggelb und Marineblau. Mit Flüsterweiß und Bling Bling und Glitzer und die Stempelsets Warmth & Wonder und Cozy Christmas bin ich sehr zufrieden, wie es geworden ist. Ein bischen Masking war auch dabei. Und ich habe meine neue Prägefolie Leise Rieselt zum ersten Mal ausprobiert - gibt einen tollen Hintergrund!


And here are the challenges/ Und hier sind die Challenges:



Greetings/LG