Sonntag, 27. September 2015

Incolor 2015-2017 in Watercolour - Merry Monday Christmas Challenge # 172 , Paperminutes #401

Hello Dear Reader ! After a wonderful weekend with a great StampCamp , where we made five projects , I want to play along at challenges. Especially at the Merry Monday Christmas Challenge , where my stampfriend Maria  is guestdesigner this week. And Paperminutes wanted to see Christmascards : Perfect !  I actually made two cards, because I couldn`t make up my mind, but this one won for me. I used all the InColors 2015-2017 , because for me they are cold colours and I wanted to see if it works for a christmascard. It did. And I am still in love with the icebear and background from the set White Christmas .

I commented on : Maria, Bonnie and Sue.

Hallo Liebe Leser ! Nach einem tollen Wochenende mit einem super StampCamp , wo wir fünf Projekte machen durften, wollte ich bei Challenges mitspielen. Insbesondere bei Merry Monday, weil dort meine Stempelfreundin Maria Gastdesignerin ist diese Woche. Und Paperminutes möchte Weihnachtskarten sehen : Perfekt ! Ich habe eigentlich zwei Karten gemacht, weil ich mich nicht entscheiden konnte, aber diese hat dann doch bei mir das rennen gemacht. Ich habe alle InColors 2015-2017 verwendet, weil sie für mich kalte Farben sind und ich wollte sehen, ob sie als Weihnachtsfarben verwendbar sind. Ja, sind sie. Und ich liebe immernoch den Eisbären und den Hintergrund vom Set Weiße Weihnacht.



And these are the Challenges/ Und hier sind die Challenges:

zum Mitnehmen und Verlinken



Greetings/LG