Sonntag, 27. September 2015

Candy here !!!!



Hello Dear Reader ! Yes, I want to give you a gift ! Why ? Because I had over 59000 klicks (Thank you !!!) and it is my birthday soon :). 
Aren`t they good reasons ? 
You want to celebrate with me ? Then here is how:

Send me a handmade birthdaycard for my birthday

1. Prize: Thinking Of You , Stamp, Stampin`Up
2. Prize: Home For Christmas Designer Buttons, Stampin`Up
3. Prize : Home for Christmas Enamel Dots, Stampin `Up

I will put numbers on the cards as they arrive and Random.org will tell us, who won.

The candy is from the 27. September to the 31. October 2015


I would like to show the cards on my blog. If you don`t want that, please write it in the card. If you have a blog, write that too and I will link your card to your blog.

My address is here



Hallo Liebe Leser ! Ja, ich möchte Euch einen Candy schenken! Warum ? Weil ich über 59000 Seitenaufrufe hatte (vielen vielen Dank !!!)  und bald Geburtstag habe :). 
Sind das nicht gute Gründe ? 
Du möchtest mit mir feiern ? Dann sag ich Dir, wie :

Schick mir eine selbsgebastelte Geburtstagskarte zu meinem Geburtstag 


1. Preis: Thinking Of You, Stempel,  Stampin`Up
2. Preis: Designerknöpfe Heimelige Weihnachten , Stampin `Up
3. Preis: Lack-Pünktchen Heimelige Weihnachten , Stampin `Up

So wie die Karten bei mir ankommen, so werde ich sie nummerieren. Random.org wird dann die Gewinner ermitteln.


Ihr habt Zeit vom 27. September bis zum 31. Oktober 2015


Ich würde gerne die Karten auf meinem Blog zeigen. Wenn es nicht erwünscht ist, schreibt es mit rein in die Karte. Wenn Ihr einen Blog habt, schreibt es rein und ich verlinke  die Karte.

Meine Adresse ist hier 

I can`t wait to get the first cards from you ...
Ich kann es gar nicht abwarten, Eure ersten Karten zu bekommen ...



Greetings / LG