Sonntag, 13. September 2015

A little Kindness again - Match The Sketch 089,Colour Q #307 , Addicted To Stamps and More # 161

Hello Dear Reader ! A card for a very dear friend and very gifted cardmaker with own blog : Maria . I am a huge fan :). Match The Sketch gave me the sketch and Colour Q the colours. And Addicted to Stamps and More said: Anything Goes . I used the stampsets Kinda Eclectic and Papillon Potpourri . And I used my Wink of Stella Glimmer for the first time and made a mess on my desk :). 

Hallo Liebe Leser ! Eine Karte für eine liebe Freundin und sehr talentierte Kartenkünstlerin mit eigenem Blog: Maria . Ich bin ein großer Fan von ihr:). Match The Sketch hat den Sketch geliefert und Colour Q die Farben. Und Addicted to Stamps and More meinte diese Woche: Alles Geht. Ich habe die Stempelsets Kinda Eclectic und Papillon Potpourri. Und ich habe das erste Mal meinen Wink of Stella verwendet und damit ordentlich auf meinem Schreibtisch geschmiert :).



And I want to play along here/ Und hier möchte ich mitspielen:



Challenge #161 - Anything Goes




Greetings/LG