Sonntag, 30. August 2015

We don`t stop to play... - Match The Sketch 087

Hello Dear Reader ! This weekend I had at bit time to play along with my favorite challenges. This card had to match the box, which I had ready just in case, and now I needed it. So I took the colours and the dsp ( from the SAB) and the sketch from Match The Sketch. The sentiment is from Tim Holtz ( I bought it in my vacation in the USA) and it fits perfectly to the person, I want to give it too :). Hope she will like it.

Hallo Liebe Leser ! Ich hatte dieses Wochenende etwas Zeit, bei Einigen meiner Lieblingschallenges mit zu machen. Diese Karte sollte zudem zur Box passen, die ich im Vorraus für den Fall der Fälle gewerkelt hatte - und jetzt trat der Fall ein. Deshalb habe ich die Farben der Box verwendet und das gleiche DSP ( von der SAB) und den Sketch von Match The Sketch. Der Spruch ist von Tim Holtz ( ich habe ihn im Urlaub in Amerika gekauft) und er passt hervorragend zum Empfänger:). Hoffe sie freut sich drüber.




And here is the challenge/ Und hier ist die Challenge:



Greetings/ LG