Montag, 15. Juni 2015

Butterfly 3 / Schmetterling 3 - Match The Sketch 076, Just Add Ink # 266

Hello Dear Reader ! This is the card for my mom`s birthday. She loves the colours soft pink, dark blue and gold - and that was the colour challenge at Just Add Ink this week : Perfect ! And I made the card with the sketch from Match The Sketch. I used the Butterlfy Thinlits and the Swallowtail stamp and the Embossingfolder with the writing on and a sponge. And gold pailettes... And with embossing powder... And the flower embossingfolder... So now I mentioned everything I think ;). 

Hallo Liebe Leser ! Dieses ist die Karte für den Geburtstag meiner Mutter. Sie liebt die Farben heller Pink, Dunkelblau und Gold - und das waren genau die Farben der Farbchallenge bei Just Add Ink diese Woche : Perfekt! Und ich habe die Karte nach dem Sketch von Match The Sketch gemacht. Ich habe den Butterly Thinlit verwendet und den Swallowtail Stempel und die Prägefolie mit der Schönschrift drauf und ein Schwämmchen. Und goldene Pailetten ...Und weißes Embossingpulver...Und die Prägefolie mit den Blumen...So ich glaube jetzt habe ich es alles ;).


And here are the challenges/ Und hier sind die Challenges


JAI #266





Greetings/ LG