Samstag, 9. Mai 2015

Selbstschliessende Box / Stay Closed Box - Colour Me ...! # 70

Hello Dear Reader ! I got inspired by the colourchallenge at Colour Me ...! to make this box in these colours. I needed a thank you gift for my aunt , and I made this box after the tutorial from Birgitte Sing on YouTube ( in German) . I also made her a set of cards, which she can use , and I want to show one of them now, because it matches the box and the challengecolours too.

Hallo Liebe Leser ! Ich bin von der Challenge bei Colour Me...! zu dieser Farbwahl für meine Box inspiriert worden. Ich brauchte ein Dankesgeschenk für meine Tante und ich habe die Box mit Hilfe des Tutorials von Birgitte Sing auf YouTube (in Deutsch) gemacht. Ich habe ihr auch einige Karten gewerkelt, die sie bei Gelegenheiten verwenden kann, und eine möchte ich Euch heute zeigen, denn sie passt zur Box und zur Challenge.




And here is the challenge/ Und hier ist die Challenge:





Greetings / LG