Sonntag, 3. Mai 2015

Flowers and Butterfly / Blumen mit Schmetterling - Colour Me...! # 69 , Stampin`Royalty# 275 , Just Add Ink # 260

Hello Dear Reader ! After a Day with sunshine and a bikeriding tour with my kids AND a family gamehour , where I won the game , I even had some time to play along at some wonderful challenges - fabulous ! The sketch is from Just Add Ink , the colours from Colour Me...! ( I joined team Hayley) and Stampin`Royalty wanted to see projects for Mother`s . I punched the flowers, put water on them and squeezed them. After they were dry I arranged them on a freehand cut heart . The butterfly is from the stampset Butterfly Basics and the sentiment from Ein Duftes Dutzend (retired). The background is the special paper from the SU SAB this year and I sponged it with Rose Red and Cherry Cobbler. All Stampin Ùp
Hallo Liebe Leser ! Nach einem Tag mit Sonnenschein und einer Fahrradtour mit den Kindern UND einer Familienbrettspielrunde, wo ich gewonnen habe, hatte ich noch Zeit, bei einigen schönen Challenges mit zu spielen - wundervoll! Der Sketch ist von Just Add Ink, die Farben von Colour Me...! ( Ich habe Team Hayley gewählt ) und das Thema Mother`s von Stampin`Royalty . Ich habe die Blumen gestanzt und mit Wasser bespritzt und zerknüllt. Als sie trocken waren, habe ich sie auf einem freihand geschnittenen Herz arrangiert. Der Schmetterling ist vom Stempelset Schmeterlingsgruß und der Spruch von Ein Duftes Dutzend ( ausverkauft) . Der Hintergrund ist das speizelle Papier von der SU SAB dieses Jahr und ich habe es mit einem Schwamm und den Farben Rosenrot und Chili gewischt. Alles von Stampin`Up.

And here are the challenges/ Und hier sind die Challenges:



Stampin' Royalty Challenge #275



Greetings/LG