Sonntag, 17. Mai 2015

15th Anniversary / 15. Hochzeitstag - Match The Sketch 072

Hello Dear Reader! Later this week I´ll have my 15th Anniversary - and my hubby too of course, and this is his card. The sketch is from Match The Sketch, the dsp is called Adventure Bound Designer Series Paper Stack. I used the colour Early Espresso and stamped with WHisper White pigment ink. The stampsets are called Happy Watercolor and ABC 123 Outline Alphabet & Numbers . I also used the Big Shot and the HELLO YOU Thinlits Dies.All Stampin`Up. Hope he likes it :).



Hallo Liebe Leser ! Später diese Woche werde ich meinen 15. Hochzeitstag feiern -und mein Ehemann naturlich auch, und dieses ist seine Karte. Der Sketch ist von Match The Sketch , das DSP heißt Designerpapier im Block Auf ins Abenteuer.Ich habe das Papier in Espresso verwendet und mit Flüsterweiß pigment ink gestempelt. Die Stempelsets heissen Happy Watercolor und ABC 123 Outline Alphabet & Numbers . Ich habe ausserdem die Big Shot und die HELLO YOU Thinlits Dies verwendet. Alles von Sampin Ùp. Ich hoffe, sie gefällt ihm :).




And this is the challenge/ Und hier ist die Challenge:





Greetings/ LG