Mittwoch, 25. März 2015

Under Water / Unter Wasser - The Male Room Challenge # 06

Hello Dear Reader ! I have no stamp for this theme. So what do I do ? I take the paper from my papershare and use it instead of a stampset. Fits for a little preschool boy or girl . And I still hope they will consider me for DT :). All Stampin`Up, except the silver plastic half beads .

Hallo Liebe Leser ! Ich habe kein einzigen Stempel für dieses Thema. Also was tu ich da? Ich nehme das Papier von meinem Papershare und benutze dieses. Die Karte passt für einen kleinen Jungen oder Mädchen. Und ich hoffe immernoch, dass ich in die engere Auswahl für DT komme:). Alles von Stampin`Up ausser den Plastik- Halbperlen.


And here is the challenge/ Und hier ist die Challenge:


click the pic

DT Call and Challenge #06 - Theme: Under Water




Greetings/LG