Montag, 9. März 2015

A little Kindness/ Etwas Freundlichkeit - Match The Sketch 062

Hello Dear Reader ! Match The Sketch had a wonderful sketch for me and I wanted to use some of the new DSP Painted Blooms . I needed a card for the "Pay It Forward " - campaign, which I took part of in January. This one is going to Canada. I  used the colours Daffodil Delight, Old Olive, Rose Red and Whisper White. I used Memento Black to stamp with, because the flower is painted with Blendabilities. All Stampin `Up.
The next Pay It Forward card will come soon.

Hallo Liebe Leser ! Match The Sketch hatte einen schönen Sketch für mich und ich wollte das neue Designerpapier Zarter Frühling ausprobieren. Ich brauchte eine Karte für die Aktion " Pay It Forward" , an der ich im Januar teilgenommen habe. Diese Karte geht nach Canada. Ich habe die Farben Osterglocke, Olivgrün, Rosenrot und Flüsterweiß verwendet. Ich habe mit Memento Black gestempelt, weil ich die Blumen mit den Mix-Markern coloriert habe. Alles von Stampin `Up.
Die nächste Pay It Forward Karte gibt es bald.


And here is the challenge/ Und hier ist die Challenge:




Greetings/LG