Freitag, 30. Januar 2015

Lotus flower 1/ So froh 1 - Stampingirls Smart Saturday # 62 , Just Add Ink # 248

Hello Dear Reader ! Finally I got my first stampsets from the new occasional catalog from Stampin `Up . And I tried the set Lotus Blossom stamp with this gorgeous lotus flower three step stamp . It wasn´t as easy as I thought - or I was too tired already, so I needed some practise and a little help from Stempel-Biene , who had a video on her blog how to do it :).
Well, I used the colours from Just Add Ink - wow...my colours ...I needed to play!! And at Stampingirls Smart Saturday they wanted to see new products on our creations. I used the Blender Pen, to make the water . I got inspired from Jan Tink , who made a lotus flower in the water card with tutorial - wow! But she used a swamp, I need to do that next time ! I finished of with some Candy Dots in crumb cake. All Stampin `Up.

Hallo Liebe Leser ! Endlich habe ich meine ersten Stempelsets aus dem neuen Frühjahr/Sommer Katalog von Stampin `Up bekommen. Und als erstes habe ich das Set So Froh ausprobiert, mit der tollen Lotus Blume als dreierlei Stempel. Es war nicht so leicht, wie ich dachte - oder ich war zu müde, also habe ich mir Hilfe bei der Stempel-Biene , geholt , die einen Video hierzu auf ihrem Blog hat:). Also, ich habe dann noch die Farben von Just Add Ink verwendet - wow...genau meine Farben...Ich musste da einfach mitspielen. Und Stampingirls Smart Saturday wollte neue Produkte auf den Werken sehen. Ich habe den Blender Pen für das Wasser verwendet. Die Inspiration kam von Jan Tink , sie hat es aber mit einem Schwamm gemacht - das muss ich das nächte Mal auch lieber tun! Ich habe zum Schluss noch ein paar Süße Pünktchen in Savanne hinzugefügt. Alles von STampin `Up.




And here are the Challenges/ Und hier sind die Challenges:








Greetings/ LG