Donnerstag, 4. Dezember 2014

Tree, Transport, White - The Paper Players #224

Hello Dear Reader ! After a computercrash I work with a borrowed computer. I was sad, it was a good computer ! But it helped to make a card . I used Stampin `Up products only. 

The stampset is " White Christmas" and I painted the inner page with marker in early espresso and blendabilities in old olive and cherry cobbler. I sponged with bermuda bay and stamped with memento ink. The sentiment is from the hostess set " Gesammelte Grüße" .
I chose : Tree, Transport and White at the Tic-Tac-Toe- challenge at The Paper Players. 

Hallo Liebe Leser ! Nach einem Computercrash arbeite ich nun an einem geliehenem Computer. Ich war traurig, es war ein guter Computer ! Aber es half, eine Karte zu werkeln.

Das Stempelset ist "Weisse Weihnachten" und ich habe das Innere Papier mit Marker in Espresso und Mix-Marker in Olivgrün und Chili coloriert. Ich habe mit einem Schwamm den Hintergrund in Bermudablau gewischt und den Rest in Memento gestempelt. Der Spruch ist von " Gesammelte Grüße" . Alles Stampin`Up.
Bei der Tic-Tac-Toe- Challenge bei The Paper Players habe ich: Tree , Transport und White gewählt.

And this is the challenge/ Und dieses ist die Challenge:



Greetings / LG