Sonntag, 14. Dezember 2014

Poppy/ Mohnblume - Fab Friday # 56, Mojo Monday # 375

Hello Dear Reader !
 Here is the card, I made for my boss - she had her 60th birthday.
 I used the colours from Fab Friday and the sketch from Mojo Monday . It had a nice fresh effect. The poppy is from Happy Watercolour (SU) and the sentiment from Panduro Hobby. I made the background of the other half with the stamp from Work of Art (SU) and used a bit Gorgeous Grunge (SU) to get some dimension on the other half of the card. I coloured it with blendabilitis in cherry cobbler.
She liked it very much :).

Hallo Liebe Leser ! 
Hier ist die Karte , die ich meiner Chefin zum 60. Geburtstag gemacht habe.
Ich habe die Farben von Fab Friday und den Sketch von Mojo Monday dafür verwendet. Es hat irgendwie einen frischen Effekt. Die Mohnblume ist vom Set Happy Watercolour(SU) und der Spruch von Panduro Hobby. Die eine Hälfte des Hintergrundpapiers habe ich mit dem Stempel von Work of Art (SU) bestempelt und auf der anderen Seite habe ich mit Gorgeous Grunge etwas Dimension reingebracht. Die Blume habe ich mit Mix-Marker in Chili coloriert.
Sie fand sie sehr schön.

And I want to show it here/ Und hier möchte ich sie zeigen:




Greetings/LG