Donnerstag, 25. Dezember 2014

Merry Christmas !!! And thank you EDIT !!!

Made by Edit from Stampin-Friends
Merry Christmas to all of you ! Thank you for being a part of this creative world and share your creations and comments with me !

I got some wonderful Christmascards, and one was from my very dear blogger friend Edit . She shares how she made this card on her blog today, so if you want to know more , then take a look :
http://www.stampin-friends.de/2014/12/frohe-weihnachten.html

I love the colour and the wonderful background in the christmas bauble and the bling around ! I think I have said thank you at least three times to her : THANK YOU EDIT !!!



Frohe Weihnachten an Euch Alle ! Danke, dass Ihr ein Teil von dieser schönen, kreativen Welt seid und Eure Kreationen und Kommentare mit mir teilt !

Ich habe ganz wundervolle Weihnachtskarten bekommen und eine war von meiner sehr lieben Bloggerfreundin Edit. Sie erzählt heute auf ihrem Blog, wie sie sie gemacht hat, also wenn Ihr mehr wissen wollt , dann schaut híer:
http://www.stampin-friends.de/2014/12/frohe-weihnachten.html

Ich liebe die Farben und den wundervollen Hintergrund in der Weihnachtskugel und das Glitzerpapier drum herum ! Ich glaube , ich habe ihr schon drei Mal gedankt : VIELEN DANK EDIT !!!




 Christmasgreetings from / Liebe Weihnachtsgrüße von