Sonntag, 14. Dezember 2014

God Jul - Match the Sketch 050 , In(k)spire Me # 177

Hello Dear Reader ! In(k)spire Me wanted Scandinavian Christmas. Should be no problem : I live right at the Danish boarder and I´m half Danish. That is my idea of a Scandinavian card : It is very dark here , that is why I chose Early Espresso as a background. We have the Danish flag colours red and white and because we have no snow right now, there is still a lot of green ... And the pattern of the dsp reminds me of a handmade Norwegian Sweatshirt :). The sketch from MTS worked well with my idea.

Hallo Liebe Leser ! In(k)spire Me wollte Skandinavische Weihnachten. Sollte kein Problem sein : Ich wohne direkt an der Dänischen Grenze und bin halb Dänish. Und dieses ist meine Idee dazu: Es ist schon früh dunkel hier, darum der dunkle Hintergrund mit Espresso. Wir haben die Farben der Dänischen Flagge (Rot/Weiß) und weil wir hier noch keinen Schnee haben, auch noch viel grün... Und das Muster der DSP erinnert mich an einen dicken, handgestrickten, Norwegischen Pullower :). Der Sketch von MTS passte sehr gut zu meiner Idee.

And I want to play along here/ Und hier möchte ich mitspielen:

 






Greetings/LG