Mittwoch, 19. November 2014

Christmas Greetings - Addicted to stamps # 122, SUO CHallenge # 110

Hello Dear Reader ! 

After a time with a sick child I´m back with a christmas card.
One of my favorites so far, this one is special. I have embossed the stamp from Stampin`Up ( Fabulous Florets) with white embossing powder and then coloured it with the Mix-Marker from SU in old olive. The stamp from Christmas Collectibles SU is also coloured with the SU Marker old olive and stamped in rich razzleberry. 
The embossingfolder SU with the stars and the stampset Warmth & Wonder from SU did I use to make the finish.

Hallo Liebe Leser ! Nach einer Zeit mit einem kranken Kind, bin ich nun zurück mit dieser Weihnachtskarte. Mein Favorit bisher, die Karte ist aussergewöhnlich. Ich habe das Stempelset Fabulous Florets von Stampin`Up in Weiß embosst und mit den Mix-Markern von SU coloriert (in Olivgrün) . Der Christbaumschmuck ist aus dem Stmepelset Christmas Colletibles von SU und ist auch mit dem Marker in Olivgrün coloriert, nachdem er in Himbeerrot gestempelt worden ist. Die Karte habe ich mit den Prägefolder mit den Sternen und dem Stempelset Warmth& Wonder von SU fertig dekoriert.




And I want to play along here / Und hier möchte ich mitspielen:


GRAB OUR BADGE!

Challenge #122 Make your Mark







Greetings/LG