Donnerstag, 20. November 2014

A Birthdaycard with Blackberry Bliss/ Eine Geburtstagskarte in Brombeermousse - Mojo Monday # 372 , In(k)spire Me # 174

Hello Dear Reader ! A very dear friend from the world wide web has birthday today - and I didn`t know it ( she didn`t told me). So the first thing I did after work, was to find the best sketch and the best colourchallenge and make the best card I could for her. I used hours , because I couldn`t decide and changed this and that - I wanted the best ! Now I thing that is the best I can do for now...

Hallo Liebe Leser ! Eine sehr gute Freundin aus dem WWW hat heute Geburtstag - und ich wusste es nicht ( Sie hat es mir nicht verraten). Also habe ich gleich nach der Arbeit den besten Sketch gesucht und die beste Farbchallenge und habe versucht, die beste Karte zu machen, die ich kann. Ich habe Stunden gebraucht , weil ich mich dauernd umentschieden habe und dies und das geändert habe- ich wollte nur das Beste. Jetzt glaube ich, krieg ich es nicht besser hin...




I want to play along here/ Und hier darf sie mitspielen





I hope I made her a winnercard
Hoffentlich habe ich Ihr eine Gewinnerkarte gemacht 

Greetings/LG