Freitag, 31. Oktober 2014

Candywinner ! Candygewinner !

Hello Dear Reader ! I'm happy that I found out 
how Random.org worked and even more
 happy to tell you , who is the winner :


Hallo Liebe Leser ! Ich freue mich , dass ich
 rausgefunden habe, wie Random.org
 funktioniert und ich freue mich noch mehr darauf,
 Euch den Gewinner zu verkünden :



List Randomizer

True Random Number Service

There were 8 items in your list. Here they are in random order:
  1. Inger Pingel
  2. Roswitha Feldmann
  3. Bettina Schmidt
  4. Eva Schrottmeyer
  5. Maria Rodriguez
  6. Nicole Kapke
  7. Heidi Jozicic
  8. Verena Echle
Timestamp: 2014-10-31 07:03:10 UTC



These are the results : Inger Pingel get's the first price 
                                    Roswitha Feldmann get`s the second price 
                                    Bettina Schmidt get`s the third price

Hier sind die Resultate: Inger Pingel kriegt den ersten Preis
                                       Roswitha Feldmann kriegt den zweiten Preis
                                       Bettina Schmidt kriegt den dritten Preis


Pleace contact me ! Bitte meldet Euch bei mir !

Congratulations !!! Herzlichen Glückwunsch !!!



Greetings / LG