Montag, 13. Oktober 2014

Hallo du !/ Hello there - Friday Mashup # 181

Hello Dear Reader ! I got my birthdaypresent - a tent to take photos inside it . I don`t know what it is called in English :). Google says light tent. And I got some big lamps with really bright light . Wonderful ! So now my pics should be nice every time, and not so dark . I made a box with a tag for friday mashup - a tag with bling .

Hallo Liebe Leser! Ich habe mein Geburtstagsgeschenk bekommen: Ein Lichtzelt! Und ich habe große Photolampen bekommen mit richtig starkem , kaltem Licht. Herrlich! So, jetzt müßten meine Karten und Basteleien immer schön zu erkennen sein - und nicht zu dunkel wie sonst. Ich habe eine Box gemacht ( sieht aus wie eine Zierschachtel, ist aber keine ) , und einen Anhänger mit Bling für Friday Mashup.





And I play along here / und hier möchte ich mitspielen :



Greetings/ LG