Montag, 15. September 2014

Blog Hop

Hello dear reader ! Welcome to my first ever bloghop . My friend  Edit  ( she is Stampin Up demonstrator ) and I had the idea to make a blog hop - just the two of us.

I made a task for us : We had to make a card only using the following items : See the collage


And then we would share the results with you  - and you are invited to try too :)

Hallo liebe Leser ! Wilkommen zu meinem ersten Blog Hop . Meine Freundin Edit  ( sie ist Stampin `Up Demonstratorin) und ich hatten die Idee , einen Blog Hop zu machen - nur wir zwei .

Ich habe mir eine Aufgabe für uns ausgedacht : Wir sollten eine Karte machen und durften dabei nur die Sachen auf der Collage verwenden-siehe Collage.

Und dann wollten wir das Resultat mit Euch teilen - und Ihr seid eingeladen, es auch zu versuchen:).




And here is my result : / Hier ist mein Resultat: 





Now you are invited to go over and look at Edit`s beautiful card : / nun seid Ihr eingeladen, Euch noch Edits schöne Karte an zu schauen : Here / Hier

Greetings / LG