Sonntag, 6. Juli 2014

Flowers and Wood - Match the Sketch 027, In(K)spire Me # 154

These two German challenges release their new tasks almost on the same day, so I often combine them. But In(k)spire Me changes tasks every week so it is not always a colour challenge . I love to play along with them both ...

Diese zwei Deutschen Challenges stellen jede Woche fast zur gleichen Zeit ihre Aufgaben ins Netz und darum kombiniere ich sie auch gerne. Aber bei In(k)spire Me wechseln die Aufgaben jede Woche und sie haben daher nicht immer eine Farbchallenge und es ist nicht immer möglich, zu kombinieren. Ich spiele aber sehr gerne bei Beiden mit...




I used/ Ich habe verwendet:

Cardstock: Very Vanilla / Vanille, Real Red/ Glutrot, Soft Sky/ Himmelblau, Perfect Plum/ Pflaumenblau
Marker: Real Red/ Glutrot, Soft Sky/ Himmelblau, Perfect Plum/ Pflaumenblau, Baked Brown Sugar/ Kandiszucker
Stampset/ Stempelset: Hardwood, Fabulous Florets,Natur-Nah ( Hostess), Petite Petals
Extras: Rhinestone / Strasssteine, Petite Petals punch/ Stanze

It plays along here/ Hier spielt sie mit:


I had to take Real Red, because I had no paper left in Cherry Cobbler / Ich musste Glutrot nehmen, weil mein Chilipapier leer war.

Greetings/LG