Donnerstag, 19. Juni 2014

ALLtäglich:DREIERLEI im Juni - TAGS

After I received an invitation to play along on this challengeblog I was willing to give it a try. I looked at the blog and really liked what I saw there.

The theme for the whole month is TAGS and I used the scalloped top tagger punch SU to make two basic tags out of whisper white paper and I wanted them to be as much as possible alike except from one thing: I wanted one for a female and one for a male receiver. I like the InColors 2012-2014 really much, sad that they are out now, and used them on both tags and used the Stampset Perfecct Pennants SU . I also colored some butterflies (stamp SU) and put them on the female tag and on the male tag I punched out some stars (punch creative memories) after I stamped with midnight muse and the stampset Happy Watercolor on Whisper White paper.

Nachdem ich quasi eingeladen wurde, auf diesem Blog mal mit zu spielen, habe ich es auch tatsächlich jetzt mal vor . Ich fand die Ideen dort sehr schön und anregend.

Das Thema war TAGS und ich habe dann einfach mal mit der gewellten Anhängerstanze von SU zwei Papierstrimmel in Flüsterweiss zu Tags geschnitten und dann wollte ich mit möglichst gleichen Stempel und Sketch einen weiblichen und einen männlichen Tag machen. Ich mag die InColors , die jetzt raus sind, so gerne und habe sie für diese beiden verwendet und das Stempelset Wimpeleien SU. Bei der rosafarbenen Version gabs noch colorierte SU Schmetterlinge dazu und bei der grünblauen gab es ausgestanzte Sterne (Stanze von Creative Memories) , wobei ich das Papier vorher mit " Happy Watercolor " bestempelt hatte. 


 And here is the blog/ Und dieses ist der Blog:


Have fun/LG