Freitag, 30. Mai 2014

Color Throwdown # 294 and Tizzy Thuesday# 152 - A thank you card with Petite Petals

Dear reader , I have an almost CAS card for you . I sometimes practise CAS because I think it is very effectful when you do it right - well, I am still practising . Mostly I do layers and layers and dimensionals ...
And I love watercoloring, I did that on the small flowers here too .

Liebe/Lieber Leser/Leserin, Ich habe eine fast CAS Karte für Dich. Ich übe mich ab und zu in CAS, denn ich finde wenn es richtig verwendet wird, ist es sehr effektvoll - naja, ich übe noch. Meistens sind meine Karten voll von Schichten und Dimensionen... Und ich liebe es, Watercolor nachzuahmen, ich habe es hier bei den kleinen Blumen versucht.


I used/Ich habe verwendet:
Stamps/Stempelsets: Petite Petals + punch/ Stanze, Gorgeous Grunge, Natur-nah/Simply Sketched
Cardstock: Coastel Cabana/Jade, Strawberry Slush/Rhabarberrot, Whisper White/ Flüsterweiß
Marker: Coastal Cabana/ Jade, Strawberry Slush/Rhabarberrot, Sahara Sand/ Saharasand
Extras: Baker`s Twine white/ Kordel Flüsterweiß, Pearl Basic Jewels/ Basic Perlenschmuck, Strech Ruffle Trim Coastal Cabana/ Stretchband mit Rüschen Jade


And this card plays along here/ Diese Karte macht hier mit:
Logo zum mitnehmen http://tizzy-tuesday.blogspot.de/2014/05/tizzy-tuesday-152.html

Petite Petals # 152



AND / UND




Yours/ LG